For Better Performance Please Use Chrome or Firefox Web Browser

امتناع استاد دانشگاه صنعتی از حضور در کمیته علمی کنفرانسی بین المللی

موج:  عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در اعتراض به تحریف نام خلیج فارس، دعوت مسؤلین دومین کنفرانس فناوری اطلاعات دبی را رد کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در اعتراض به تحریف نام خلیج فارس، دعوت مسؤلین دومین کنفرانس فناوری اطلاعات دبی را رد کرد.

دومین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات، ژانویه 2014 به میزبانی امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار خواهد شد.

مسؤلین این کنفرانس در ادامه اظهارات غیرقانونی و مغایر با اسناد تاریخی و بین المللی امارات متحده عربی، این بار نیز با تحریف عنوان خلیج فارس، از این کشور کوچک حاشیه جنوبی ایران به عنوان کشوری در جوار خلیج عربی یاد کرده اند.

دکتر امیر مظفر امینی عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان که از سوی سعدیا ندیم دبیر دومین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات دبی به منظور حضور در کمیته علمی این کنفرانس دعوت شده بود، ضمن رد درخواست مسؤلین این کنفرانس، به اقدامات غیرقانونی آنان در جعل عنوان خلیج فارس اعتراض کرد.

در بخشی از پاسخ عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان خطاب به دبیر این کنفرانس آمده است: عنوان خلیج فارس قرن ها است که در تاریخ ثبت شده است و از یک مجموعه علمی انتظار می رود تا با بی طرفی و پرهیز از بازی های سیاسی، اخلاق علمی را رعایت نماید.

وی ضمن اعلام امتناع از حضور در این کنفرانس به دلیل جعل عنوان خلیج فارس، به مسؤلین اماراتی این کنفرانس یادآورشده است که پایه و اساس اعتماد ملت ها به جوامع علمی، رعایت انصاف و اخلاق است. 

تحت نظارت وف ایرانی

امتناع استاد دانشگاه صنعتی از حضور در کمیته علمی کنفرانسی بین المللی | دکتر مهدی رحیم ملک

خطا

The website encountered an unexpected error. Please try again later.

تحت نظارت وف ایرانی